1. Objednávka
kupní smlouva se uzavírá na základě elektronických objednávek kupujícího. Objednávka kupujícího musí obsahovat tyto základní náležitosti:
Na základě řádné objednávky kupujícího provede prodávající ověření objednávky, v němž kupujícímu potvrdí druh, předpokládanou cenu a množství produktů, jež se zavazuje kupujícímu dodat, jakož i termín dodání objednaného zboží. Objednávka je po jejím ověření prodávajícím považována mezi stranami za závaznou. Toto ustanovení není pro prodávajícího závazné v případě, že výrobce přestane dodávat daný produkt nebo uvede na trh nové verze produktů.
2. Platební podmínky
Standardní způsob úhrady kupní ceny dodaného zboží je při jeho převzetí od dopravce, tzn. dobírkou při odběru zboží. Další běžný způsob platby je úhrada zálohy v předem stanové výši na účet prodávajícího nebo hotově na odběrním místě ve Valašské Polance. V případě bezhotovostní úhrady bude kupujícímu elektronicky na jím uvedený email doručena zálohová faktura. Po přičtení peněz na účet prodávajícího bude kupujícímu opět elektronicky doručena faktura - dańový doklad a doklad o úhradě zálohové faktury. Všechny ceny uvedené na eShopu Due Pietro, s.r.o. jsou včetně daně z přidané hodnoty. Změnu cen si společnost Due Pietro, s.r.o. vyhrazuje. Finální potvrzení ceny dostane do mailu spolu s potvrzením objednávky.
3. Dodání zboží, způsoby dodání
Prodávající s kupujícím se dohodli na níže uvedených způsobech dodání zboží (viz bod 3.1, 3.2., 3.3. a 3.4) na území České republiky. Podmínkou pro dodání zboží v uvedeném termínu jsou:
Objednané zboží v případě dostupnosti skladem (sklad a výdejní místo je Dřevoprodej Valašská Polanka) je expedováno neprodleně, případně je expedováno podle dodacího termínu výroby zboží. O dostupnosti a termínu dodání je zákazník při potvrzování objednávky informován.
3.1 Na adresu dodání s dobírkou
Zboží je zasláno dopravcem na dobírku. Dopravce doručuje zásilky v pracovních dnech obvykle do 24 hodin od okamžiku expedice. Běžný čas doručování zásilek je do 16. hodin. Za příplatek 400 Kč lze doručit zboží i v čase od 16.hod do 20.hod. V pracovní dny.příplatek za pozdně odpolední dodání je inkasován i při uvedení dopravy zdarma.
V případě, že dopravce kupujícího nezastihne na uvedené adrese, zanechá kupujícímu v místě k tomu určeném oznámení s uvedením telefonního spojení a informací, kdy mu bude zboží znovu doručeno. Kupující muže kontaktovat dopravce na uvedeném telefonním čísle a dohodnout si jiné místo a čas dodání. Pokud kupující nekontaktuje dopravce, pokusí se dopravce doručit zboží následující pracovní den. V případě, že dopravce kupujícího opět nezastihne na uvedené adrese, zanechá kupujícímu v místě k tomu určeném druhé oznámení s uvedením telefonního spojení. Pokud kupující nekontaktuje dopravce během dalších pěti pracovních dnů, vrací dopravce zboží zpět prodávajícímu. V případě větší částky k inkasu kontaktuje dopravce kupujícího nejprve telefonicky a dohodne si s ním termín doručení zboží předem.
3.2 Na adresu dodání bez dobírky
Zboží je dodáno za stejných podmínek jako s dobírkou s tím, že si kupující dohodne s prodávajícím individuální způsob platby.
Kupující je povinen převzít objednané zboží od třetí osoby (logistického partnera prodávajícího), která mu toto dodá prostřednictvím dopravce.
3.3 Osobní odběr v sídle prodávajícího
Kupující se zavazuje odebrat zboží v sídle prodávajícího. Prodávající vyzve kupujícího k odběru zboží telefonicky nebo e-mailem podle údajů na objednávce a to nejpozději do jednoho pracovního dne od splnění výše uvedené podmínky pro dodání zboží.
Zboží zůstává majetkem Prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny zboží.
3.4. Místo plnění
Místem plnění při odběru zboží dle bodu 3.1, 3.2 a 3.3 je sklad prodávajícího. Povinnost prodávajícího dodat objednané zboží je splněna jeho předáním kupujícímu v dohodnutém místě plnění nebo okamžikem předání přepravní službě k přepravě do místa určení; tímto okamžikem přechází na kupujícího nebezpečí veškeré škody na zboží (riziko poškození zboží, ztráty, odcizení atd.).
3.4. Postup při přebírání zásilky
Před zaplacením zboží nejdříve opatrně rozbalte a přesvědčte se, zda není mechanicky poškozené. V případě zjištění závady zboží nepřebírejte a sepište reklamační protokol, nebo nás kontaktujte na tel. čísle + 420 733 531 485(po - pá 7.30h - 16.00h) v pozdějších hodinách na e-mail: obchod@duepietro.cz.
V případě, že dopravce, který Vám zboží přiveze, nebude mít čas čekat, až zboží překontrolujete, napište prosím do přepravního listu, že bylo převzato s výhradou. V tomto případě obhlédněte obal výrobku, zda není protržen či jinak poškozen. Tyto skutečnosti uveďte do přepravního listu.
Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodleně nás kontaktujte, nejpozději následující pracovní den od převzetí zboží. Při pozdějším oznámení nezaručujeme kladné vyřízení Vaší reklamace. Ve vlastním zájmu při vybalování neničte obal a nějakou dobu jej uschovejte. Pořiďte maximum digitálních fotek a pošlete na reklamační email obchod@duepietro.cz.
4. Ochrana osobních údajů
Osobní data, která uvede objednavatel v objednávce slouží pouze ke správnému uskutečnění a plnění objednávky. Registrací v internetovém obchodě dává Kupující souhlas se shromažďováním a používáním osobních dat.
Osobní data jsou uchovávána v souladu se zákony České republiky a nebudou poskytnuta třetí osobě ani použita pro komerční nabídku nesouvisející s internetovým obchodem www.duepietro.cz bez souhlasu nositelů těchto dat.
Data mohou být použita pouze pro sdělování obchodních nabídek společnosti Due Pietro, s.r.o. Požadavek zákazníka na nezasílání těchto informací bude respektován. Veškerá uložená osobní data Kupujícího lze na telefonické nebo emailové vyžádání smazat z databáze.
Kupujícímu je dodán daňový doklad splňující veškeré náležitosti dané zákonem při dodání zboží. Zboží zůstává majetkem Prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny zboží. Nárok pro odstoupení od kupní smlouvy je právo spotřebitele dle § 1829 a násl. Občanského zákoníku. Toto právo je podmíněno nákupem jako Koncový spotřebitel fyzická osoba (tzn. nikoliv jako Podnikatelský subjekt) a způsobem objednání jiným než osobně. Kupující může realizovat toto své právo osobním vrácením zboží nebo doručením zboží na vlastní náklady a nebezpečí prostřednictvím některého z přepravců. V případě, že se Kupující rozhodne pro odstoupení od smlouvy je nutné splnit následující podmínky: zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání či opotřebení,◦v původním obalu, s veškerým příslušenstvím (tedy včetně návodů, atd.). Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemnou formou.
5. Odstoupení od smlouvy
Nárok pro odstoupení od kupní smlouvy je právo spotřebitele dle § 1829 a násl. Občanského zákoníku. Toto právo je podmíněno nákupem jako Koncový spotřebitel fyzická osoba (tzn. nikoliv jako Podnikatelský subjekt) a způsobem objednání jiným než osobně. Kupující v souladu s ustanovením § 1829 a násl. občanského zákoníku má právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Odstoupení musí být dodavateli doručeno do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat na adresu Due Pietro, s.r.o., č.p. 472 Valašská Polanka, 756 11 Valašská Polanka nebo na e-mail obchod@duepietro.cz. Kupující může realizovat toto své právo osobním vrácením zboží nebo doručením zboží na vlastní náklady a nebezpečí prostřednictvím některého z přepravců. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemnou formou na adresu sídla společnosti (viz. Kontakty).
6. Smluvní pokuta
Smluvní strany se dohodly, že pro případ kdy prodávající vyexpeduje zboží objednané kupujícím a kupující toto zboží od dopravce nepřevezme dle podmínek uvedených ve způsobu dodání, je prodávající oprávněn požadovat zaplacení smluvní pokuty (storno poplatku) ve výši 3.500,- Kč, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.
Adresa sídla společnosti: Due Pietro, s.r.o. č.p. 472 Valašská Polanka 756 11 Valašská Polanka |
Obchodní oddělení: Dřevoprodej Valašská Polanka výdejní místo - prodejní skladtelefon: 733531485
|
Reklamace: obchod@duepietro.cz telefon: 733531485 |
© 2013 NOWONET media, s.r.o.
|